Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Backpacking 2012!

Postat den 2011-11-10 · 3 kommentarer
Biljetten är bokad! Den första februari drar jag och Emma iväg i minst 6 månader för att leva backpackerliv, en enkel till Bangkok är bokad men resten är rätt öppet. Planen är dock att se Thailand, Malaysia, Bali och Singapore i Asien, därefter drar vi till Nya Zeeland där vi bilar i 3-4 veckor innan vi styr kosan mot Australien!

Lite Asienbilder från tidigare resor:



Kommentarer
Postat av: IDA

Tack så mycket för din kommentar, jag söker nämligen också butiksjobb. Hade velat jobba i klädbutik, men då jag inte har någon erfarenhet av att jobba i butik är det svårare! :/



Jättefina bilder, som vanligt!

2011-11-10 @ 14:18:06
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lycka till med Din Asienresa,Fina kort,tiden går så fort,attDu snart sitter på planet.

2011-11-10 @ 14:21:18
Postat av: IDA

Nix, har ju inte jobbat i butik överhuvudtaget, alltså inte kassa heller! :/ en kompis berättade om hennes kompis som inte heller hade erfarenhet och lärde sig kassa osv på ca. 3 dagar. Så jag tycker butiker och liknande ska våga gå utanför ramarna och kunna se oss som inte har erfarenhet men brinner för kläder och service! :/

2011-11-11 @ 23:08:57
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback