Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Vernissage

Postat den 2011-05-12 · 3 kommentarer
GFU vernissage med tema Direction.

Maral hänger sina bilder.

Emelie kom på besök för att titta på lite fotografier.

Jag med mina alster.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för igår. Du hade tagit fina bilder, allt var bra,hälsning från Farmor.

2011-05-12 @ 17:09:11
Postat av: Lovisa

Åh vad jag önskar att jag kunde ha varit där! Ser superfint ut! :)

2011-05-12 @ 19:58:01
Postat av: Johanna - foto & musik

Vad Roligt! Dina bilder ser Jättefina ut :)

2011-05-13 @ 07:50:19
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback