Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

På äventyr

Postat den 2011-05-06 · 1 kommentarer
Igår hade jag halva dagen ledig, jag började inte jobba förens vid 16.30, så Tilly och jag tog en sväng med bilen bort på Görväln och knallade uppför skidbacken Bruket. Vilket var en rätt ansträngande promenad för någon vars enda träning har bestått i att gå fram och tillbaka den långa kilometern till jobbet. Vi hittade även en hage med tre baggar. "Inträde sker på egen risk" och "Varning för baggar" stod det på skyltarna utanför, men det visade sig vara tre rätt sällskapssjuka får. Efter Görväln åkta vi bort till Järvafältet och hälsade på kossor istället, vi mötte även en ny kompis i form av en gammal gubbe som var lite smådöv och också hade haft Cocker Spaniel. Trevlig var han i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej. Jag tycker att Ni hade hittat trevliga kompisar.Må så gott från Farmor.

2011-05-07 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback