Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Hanna II

Postat den 2011-05-07 · 0 kommentarer
Ligger ute och solar och dricker rabarbercider i ett väldigt varmt Stockholm. Mm, life is good right now. Jag är ledig hela helgen, vilket känns jättekonstigt, så det är bäst man passar på att njuta lite.

Här kommer två bilder till från London på Hanna.

Hanna Lingman
hanna lingman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback