Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Lunch

Postat den 2011-03-16 · 1 kommentarer
Såhär såg min lunch ut idag. Lite vardagslyx i form av pannkakor, rabarberglass och frysta hallon. I övrigt har jag suttit med datorn i knät och försökt plugga hela dagen, vilket inte är det lättaste när man har en sällskapssjuk hund som slår med tassen på tangentbordet så fort man slutar klappa henne. Läraren blir nog inte helt glad om jag lämnar in rapporten i det här skicket: 
Uppdrag
Uppdrsdsfdaget bestgsegegod av att egta fram en bättre gewgewgoch mer använ WJdarvänlig wnfpgebbpats rörfg<dsgmgeirman Megega Rgeeör.



Kommentarer
Postat av: Helena Perminger

jävla lyxproblem ;]

2011-03-19 @ 19:11:17
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback