Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

England Juni 2011

Postat den 2011-06-28 · 3 kommentarer
Jag gillar ju som bekant att besöka den fantastiska staden London, så det var kanske inte till allas stora förvåning att jag åkte dit igen. Den här gången for jag med min kära mor, min moster samt min kusin. Tre nätter spenderade vi i London med en massa, massa shopping. Dessvärre var inte vädret på vår sida, men vem behöver solsken när man ändå bor i varuhusen? De resterande dagarna körde vi en road trip med en silvrig liten Golf som tog oss upp till Newmarket, för att titta på galopp; ner till Salisbury, för att vara allmänt turistiga och se Stonehenge; vidare till South Hampton för att käka lunch och genom New Forest för att hälsa på vilda hästar. En knapp vecka senare landade vi trötta men glada på Arlandas flygplats.

Newmarket
Newmarket
Newmarket
Newmarket
Newmarket
Stonehenge
New forest

Kommentarer
Postat av: Johanna - foto & musik

Gillar galoppbilderna väldigt mycket! Och de andra också såklart ;)

svar. Jo, fast när man ändå inte har pengar så kvittar det ju ;)

2011-06-29 @ 13:53:48
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, bara sådär!! Kände att jag behövde någonstans att likzzz spamma. Och tack tack tack tack!!!



Blev precis luspank vi får se om du har kvar det efter att min lön kommer in om några månader.. :c Å juste jag kanske skulle behöva vilja sno ditt objektiv första veckan i augusti om det kanske sådär skulle gå för sig... c:

2011-07-03 @ 18:07:55
URL: http://laurelnquist.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Förövrigt är dessa bilder mycket vackra!

2011-07-03 @ 18:08:16
URL: http://laurelnquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback