Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

D700

Postat den 2011-06-27 · 2 kommentarer
Nu har jag blivit med ny kamera igen. Efter att ha gått och suktat efter Nikon D700 i drygt två år kände jag att det var dags att införskaffa en! Ska plåta min kompis bröllop på lördag så det känns rätt fint att ha ett proffskamerahus - i fullformat - tills dess. Och är det någon som är intresserad utav att köpa en D90 är det bara att tjoa till!
Jag var ju inte sämre än att jag var ute testkörde kameran idag. So far so good!


Kommentarer
Postat av: Johanna - foto & musik

En D700 hade inte suttit fel alls! Men tror jag väntar på D800 ändå (:

2011-06-28 @ 15:34:15
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men åh vad fab!! Och jag är jättesugen, dock jättepank, hur mycket ska du ha för den??

2011-06-28 @ 17:45:11
URL: http://laurelnquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback