Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Behind the scenes

Postat den 2011-07-13 · 2 kommentarer
Såhär kan det se ut i processen till att bli vålnad. Med bullar, kaffe, te och en hel del att prata om så var det
1,5 väldigt trevliga timmar! Ut från sminkstugan kom vi runt 22 (?!) och hemma var jag nog inte förns vid runt 0:30.
Solnedgång, det får vi ta en annan gång.

Jonas Hagy Helen Bjurberg
Jonas Hagy Helen Bjurberg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med bts-bilder :)

svar. Det var de :)

2011-07-13 @ 19:23:07
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar. Tack så mycket! :)

2011-07-14 @ 19:21:11
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback