Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Skräck

Postat den 2011-01-27 · 1 kommentarer

I plugget hade vi som uppgift att plåta 3-5 olika bilder som förmedlade skräck på något vis. Själv hade jag inspiration alls och sköt upp det mer än vad jag borde ha gjort. Resultatet blev att jag till den sista bilden helt enkelt riggade kameran på stativet och använde mig själv som modell för att sedan lattja runt lite i Photoshop.
Och det här är resultat. Skräck? Nja, kanske inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

löööv it! :D riktigt bra med ögonen, sprickorna i bakgrunden och de nertonade färgerna! jag tycker du lyckades bra!

2011-01-28 @ 09:08:36
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback