Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

SF Jets

Postat den 2011-01-11 · 0 kommentarer

Fick igår chansen att teste mitt nya objektiv på riktigt, och jag kan inte säga annat än att jag är nöjd! Jonathan (längst ner till vänster) skulle plåta SF Jets tröjor till deras hemsida och jag skulle hjälpa till lite. Men det slutade med att jag nog faktiskt plåtade hälften av bilderna. De slutgiltiga bilderna kommer att vara i färg och inte lika beskurna, men hade jag fått välja hade jag haft svartvitt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback