Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Linnea och Maggie

Postat den 2011-02-15 · 4 kommentarer
Jag vet, jag vet farmor. Jag är dålig på att uppdatera. Men om jag lovar att bättra mig, får jag en rimbobulle då?

Idag har jag suttit precis hela dagen och pluggat, men jag har inte klagat heller för jag tycker att det är rätt intressant - så länge det är praktiskt. Jag studerar nämligen Webbutveckling samt Digital bildbehandling på distans. Samtidigt jobbar jag ju och pluggar foto såklart.

I söndags plåtade jag min kära kusin och hennes piggelin till häst. Vi tyckte att nu måste vi ju passa på när det är så mycket snö och riktigt vinterväder! Sist vi hade planer på plåtning regnade det nämligen hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är klart att Du får en bulle,fina foto, ha det så bra ,önskar Farmor.

2011-02-15 @ 17:00:37
Postat av: D A H L È N

sv: i like it! :)

2011-02-16 @ 11:16:08
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sjukt fina bilder! :D vad använder du för kamera samt inställningar o objektiv? :)

2011-02-19 @ 18:37:02
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

Väldigt fina bilder! =)

2011-02-24 @ 14:00:19
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback