Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Antonia

Postat den 2011-02-07 · 2 kommentarer
Antonia Cruz Olsson i Vällingby Centrum, Fotograf Ellinor Bergman

Antonia och jag tog en kort sväng, en väldigt väldigt kort sväng, till Vällingby för att plåta lite bilder till en fotouppgift. Det var kallt och jag frös, Tilly frös och Antonia tyckte hon fick för mycket uppmärksamhet av förbipasserande som inte kunde slita blicken från oss. 5-10 minuter och 150 bilder tog det innan vi gav upp och hoppade in i bilen och körde hem igen. Här får ni två vanliga porträtt som jag tog på slutet.


Kommentarer
Postat av: matilda

tack så mycket för länken till sidan för css guiden! :) blev precis som jag ville! :D



fina foton här med btw! :)

2011-02-08 @ 13:08:47
URL: http://matilove.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv.

Både ja och nej.

Det kan man väl kalla mig eftersom jag håller på med det, och tatuerar en hel del och har gjort en hel del under det året jag hållit på med det.

Men inte proffessionell, men så småning om i framtiden kan jag nog komma att bli det med. :)

2011-02-09 @ 20:32:27
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback