Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Johannesbergskuskarna

Postat den 2011-08-28 · 2 kommentarer
Var iväg till Johannesberg på körtävling med min kära mor som skulle promota sitt företag Sprightly genom att sponsra lite klasser med kylbandage och ridhandskar. Det var lite sådär halvsegt som åskådare eftersom det var ett par fem minuter mellan ekipagen, samtidigt som det ofta var ett rätt segt tempo i själva hindren. Men det var helt klart kul att vara där och titta.


Kommentarer
Postat av: IDA

Härliga bilder! :)

2011-08-29 @ 00:26:24
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Emma

Fantastiska bilder! Så underbara :)

2011-08-29 @ 08:36:12
URL: http://nittiosju.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback