Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Stockholm

Postat den 2010-09-30 · 0 kommentarer
Stockholm är bra vackert ibland, det är bra trevligt att gå runt i gamla stan bland gamla hus och ta en fika på ett café eller strosa Drottninggatan bort mot Odenplan och kika i butiksfönster. Finaste är nog Stockholm ändå i Solnedgång.

I skolan har vi fått en fotouppgift som jag tror kommer bli riktigt rolig att plåta, redan om någon timme ska jag iväg. Jag hoppas att det blir som jag tänkt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback