Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Stockholm by day

Postat den 2010-09-22 · 0 kommentarer
Fick ett sådant sug efter plugget att vandra runt i stan och plåta lite, så det var precis vad jag gjorde nu på eftermiddagen. Sedan råkade jag visst köpa mig en m össa också för 20kr på rean, inte illa pinkat! Nu är hösten verkligen kommen och jag försökte hitta en halsduk också men den billigaste kostade hela 50kr (huva, vilka priser va?!).

Det är rätt roligt att gå runt inne i stan med en kamera i ett fast grepp och planlöst fota människor, byggnader eller statyer, för man får sannerligen uppmärksamhet från andra när man ligger och kravlar på gatan för att få till ett snyggt perspektiv eller när man försöker svepa lite sådär perfekt med kameran för att få till den där snygga rörelseoskärpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback