Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

I cut down trees, I skip and jump..

Postat den 2010-09-12 · 1 kommentarer
Vi har köpt tomt. Eller snarare: mina föräldrar har köpt en tomt. Igår var päronen iväg tidigt för att hugga ner björkar. Jag som gillar att sova lite längre kom ut med bilen lite senare, men eftersom jag aldrig varit där tidigare lyckades jag hamna i Kumla istället för Dalby. Lätt hänt om man är jag!




Kommentarer
Postat av: Helena Perminger

Hahha va roligt att du såg henne efteråt och tyckte det stämde, då funkade bilden som Björn så fint uttrycker det ;)

hur har det gått för dig med fruktfatet? Jag har verkligen ingen inspiration alls.

2010-09-25 @ 14:10:42
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback