Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Stäket

Postat den 2010-10-07 · 1 kommentarer
Var officiell fotograf under Stäkets regionala hopptävlingar i helgen, vilket alltid är lika trevligt eftersom det är hemmaklubben (eller så nära en hemmaklubb jag kan komma eftersom jag inte rider för tillfället). Under dag 1 var det storhästklasser med drygt 250 starter (yikes..) som höll på under större delen av dagen, söndagen däremot bjöd på knappt 150 startande ponnyer, vilket var riktigt skönt med få starter.
Alla bilder kan ses på www.equusphoto.se!


Kommentarer
Postat av: Helena Perminger

Hallå tjejen!

Ja det är jätteroligt, tack så mycket! :) Ska verkligen bli jätteroligt!

Jag har funderat på några foton men har ett tag på mig så kommer nog bestämma precis innan hehe.

Hur går det för dig med uppgifterna? jag kom äntligen på en finurlig ide till självporträttet som jag var jätteinspirationslös till innan så det känns skönt.

Ses imorgon!

2010-10-10 @ 21:59:06
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback