Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Sollentuna RK II

Postat den 2010-10-12 · 2 kommentarer
Jag kunde inte låta bli att slänga upp ett par bilder till från tävlingarna, den här gången på ponnyerna som hoppade på lördagen. Nu dröjer det ett bra tag innan det är fler hopptävlingar, vilket är skönt som fan. Hur kul det än kan vara så blir det lite tröttsamt efter 20 ekipage, och pressen att man måste få bra bilder på alla...


Kommentarer
Postat av: emelienirak

supersnyggt :D

2010-10-13 @ 18:14:44
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: e

Får man använda bilder du tagit på mig när jag tävlade på min blogg, om man tydligt ser att det är du som är fotograf eller kostar det? :)

2010-11-06 @ 07:53:57
URL: http://jumprider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback