Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Simon

Postat den 2010-10-17 · 1 kommentarer
Har spenderat halva helgen i Uppsala med Simon och Antonia, fredagskvällen bestod av pizza, koskenkorva och Idol, en rätt trevlig kväll med andra ord. På lördagen plåtade jag Simon och hans "pojkvän" (som har ett odefinierbart förhållande) till en fotouppgift.

Nu ska jag iväg och plåta fina Camilla i höstvädret, kommer bli grymt!

Simon

Kommentarer
Postat av: emelie källman

sv Tack! :) Haha, ne sängen var aningen mer lockande men var man klarvaken så hah :P

---



Riktigt läcker bild! :))

2010-10-17 @ 19:20:07
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback