Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Demonstration

Postat den 2010-10-06 · 3 kommentarer
Vi drog till plattan för att kika på och plåta demonstrationen mot SD (som även visade sig vara riktad lite mot alliansen..). Många bra åsikter hördes, samt en del som jag inte höll med om.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Uhg hatar när de alltid försöker få det vinklat som att Alliansen samarbetar med SD...

2010-10-06 @ 22:40:35
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Hej, såg din kommentar hos Nevnarien. Det finns en objektivmugg för Nikon med, vet inte om du redan upptäckt det nu? Annars ville jag bara vara snäll o tala om det. Tyvärr finns det ännu inte många återförsäljare i Sverige, men jag har på min blogg ett samarbete med runns.se som säljer både Nikon och Canon muggen. Vill du ta chansen att vara med i tävling om ett presentkort om 200 kr hos dem (att kanske lägga på en mugg?) nu så kan du tävla här:http://landhagen.blogg.se/happydays/2010/september/tavla-om-200-hos-runnsse.html



Ville bara tipsa så du vet att det finns en Nikonmugg med samt att du har chans att tävla om presentkortet.



Hoppas du inte tar illa upp att jag tipsar dig, detta var i all välmening. Önskar dig en fin dag!!!



Härliga bilder du har i bloggen!

2010-10-07 @ 08:52:25
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Neha

Tack:D Nej det är inte helt lätt, jag kan inte använda fjärris med mitt manuella objektiv heller så det blir alltid att testa sig fram

2010-10-07 @ 21:34:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback