Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Ett beroende

Postat den 2010-10-29 · 2 kommentarer
Jag är en såndär konstig människa som varken gillar kaffe eller te. Det är ju pinsamt värre! Därför tog jag tag i det och köpte Cappuccino - med tobleronebitar i! Jag har nu gått och blivit beroende av den sötsliskiga pulverkaffedrycken, men jag kan stolt meddela att jag är ett steg närmre riktigt kaffe. Nån dag kanske, kanske jag får för mig att lära mig dricka te också.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vaaa hur kan du inte dricka varkn kaffe eller te!? Världens bästa drycker ju.

2010-11-02 @ 20:19:08
Postat av: Sari

Åh så gott :) Men jag skulle aldrig klara mig utan "riktigt kaffe" haha skulle inte vakna till liv på mornarna!

2010-11-11 @ 18:18:29
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback