Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Backslick

Postat den 2010-10-04 · 2 kommentarer
Jag är en sucker för självporträtt. Jag tror att det är en liten störning jag har som måste tränas bort, men med självporträtt känner jag att jag har full koll - både framför och bakom kameran! Jag får hunsa mig själv hur mycket jag vill och jag har full på spakarna; blir det fel har jag enbart mig själv att skylla. Och sen är det ju faktiskt väldigt roligt om man får till bra bilder på sig själv!



Kommentarer
Postat av: Helena

Ja raderullan! Fort ska det gå, nejmen jag var helt slut när jag kom hem och ville bara sitta o fixa lite så det blev att styra upp några av de där bilderna. Blev dock itne så nöjd med några från själva demonstrationen :P

Vi stannade och gick med till kungsträdsgården sen gick vi tillbaka, blev iskallt när solen gick ner.

2010-10-05 @ 12:09:27
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg.se/
Postat av: Neha

Snygga bilder:D



Kan känna som du ibland, fast jag har så svårt att få skärpan rätt (har endast manuell fokus på objektivet)

2010-10-05 @ 17:39:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback