Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Gatufoto

Postat den 2010-11-18 · 1 kommentarer
Igår i plugget fick vi en rätt kul uppgift men som jag, som hatar att ta kontakt med folk, tyckte var aningens jobbig. Vi skulle, i par, ragga folk på gatan och plåta dom, på förmiddagen medelålders & trött och på eftermiddagen ung & kaxig. Jag jobbade med Maral (som fick vara testmodell på två bilder) och vi ställde oss först på Drottninggatan och därefter vid Stadsbibilioteket.



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vad roligt. Jag scrollade nerför sidan och tittade mest på dina fina bilder så helt plötsligt ser jag Maral, en av mina äldsta kompisar. Vi gick fotokurser ihop på gymnasiet också.



Vad är det för plugg ni går?

Kram, Malin

2010-12-12 @ 22:55:42
URL: http://photospot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback