Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

I juletid

Postat den 2010-11-27 · 1 kommentarer
I torsdags var en av de mysigaste dagarna på länge med julmusik, pepparkakor, must, lussebullar, tänd brasa, fallande snö och Camilla på besök. Kan det bli annat än bra?

Att det är första advent imorgon känns lite konstigt, om än väldigt trevligt. Själv ska jag spendera större delen av dagen på jobbet men efter det blir det julmys igen med adventsfika hos bruttan på bilderna: Camilla.

Kommentarer
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

sv: tack så jättemycket! :)

2010-11-29 @ 16:44:16
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback