Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Vilde

Postat den 2010-03-16 · 2 kommentarer
Jag har alltid varit kreativ av mig, ni vet en såndär människa som älskar praktiska ämnen och hatar teoretiska. Som gärna går runt med en kamera om halsen, ett skissblock under armen, med en basker på sned och en dödskalle i handen reciterandes Hamlet. Just nu har helt klart mina andra intressen kommit i skymundan för fotograferingen, men jag kan inte låta bli att planera plåtningar för det är ju, rent ut sagt, så jävla roligt.

Här är två bilder från i lördags när min kompis Antonia och jag hade en liten rolig plåtning, tanken var att vi skulle köra en massa roliga teman och stereotyper. Men vi hann bara med ett: Vilde. Styling, foto och redigering är jag,och modellen Antonia.


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Men gud va coola bilder! Hur har du redigerat dom?:O

2010-03-16 @ 18:21:19
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Tackar :)



Superfina bilder!

2010-03-16 @ 21:48:28
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback