Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Sorg

Postat den 2010-03-21 · 0 kommentarer
Att få smink att se sådär lagom snyggt utsmetat ut som att någon har gråtit och inte bara smetat ut det för att man har varit väldigt klantig eller försökt sminka sig fel, är inte det lättaste! Tänkte plåta lite bilder med temat 'Sorg' och jag tror jag stod i åtminstone en kvart och försökte få sminket att se bra ut, det var helt klart det knepigaste med plåtningen. Inte helt bekväm kände jag mig heller att försöka se sorgsen och gråta ut med hunden som åskådare. Hon tittade på mig med stora ögon och undrade vad jag var så ledsen över innan hon hoppade upp i knät och slickade mig i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback