Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Camilla

Postat den 2010-03-01 · 3 kommentarer
Hade plåtning i fredags med en Camilla som håller till på bloggen camillassommar.blogg.se. Själv var jag otroligt nervös innan, första gången jag plåtar någon som jag inte känner! Men jag tyckte att det gick bra iaf och vi fick ihop drygt 500 bilder. Klapp på axeln till oss båda! Och så får vi inte glömma Anna som var så snäll och assisterade vid plåtningen. Här nedan kommer några av mina favoriter.

Resten av helgen har jag legat totaldeckad pga av en förkylning som bestämde sig för att tillslut blomma ut! Så istället för att faktiskt göra något roligt som att gå på inflyttningsfest hos en kompis låg jag hemma, knarkade näseril och såg på melodifestivalen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så väldigt!

Jag har använt ett Sigma 18-50mm f2.8 på 18mm =D

2010-03-01 @ 23:43:16
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättejättemycket! :D

2010-03-02 @ 22:51:27
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
Postat av: Jennifer

Riktigt fina bilder! :D

2010-03-03 @ 09:36:51
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback