Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Ponny SM!

Postat den 2010-06-18 · 0 kommentarer
Reprting live från Ponny SM! Sitter här på Runstens gård där årets upplaga av Ponny SM hålls. Jag och Lovisa är officiella fotografer under eventet och vi befinner oss här på plats och skriver ut bilder. Som vanligt går det inte smärtfritt till när vi har tält; blåsten har redan fällt omkull det en gång och vi tvingades att ta ner alla väggar förutom en (vilket är underbart nu när det småregnar och är kallt!). Jag hoppas på betydligt bättre väder resten av helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback