Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Ett regnigt Ryttarstadion..

Postat den 2010-06-15 · 1 kommentarer
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men samtidigt vill jag inte spotta ur mig dåliga inlägg när jag känner mig omotiverad, det var inte därför jag startade den här bloggen. Knappt en månad har gått och jag har hunnit med en del, bland annat att ta körkort! Hurray, hurray, klapp på axeln. Jag hade en supertrevlig vistelse i London som jag aldrig, aldrig kommer att glömma. Dessutom har Lovisa och jag kommit igång nu med vårt företag Equus Photo; i helgen var vi officiella fotografer under Lilla Ryttarspelen på Ryttarstadion då vi även sponsrade alla klasser.

En klaffsig dressyrbana..




Kommentarer
Postat av: Lovisa

mhmhmhm snygga bilder. Passar superbra som bildserie!

2010-06-15 @ 20:56:23
URL: http://www.equusphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback