Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Falsterbo Horse Show 2010

Postat den 2010-07-18 · 0 kommentarer
Falsterbo Horse Show 2010. En blandning av tropisk värme och kall storm. Att mamma och jag är ena riktigt friluftsmänniskor tror jag inte att det är någon som tvivlar på nu; med spikar, rep, svett, blod och tårar reste vi vårt lilla simpla köpt-på-rusta 3-mannatält. Att det kan blåsa så mycket i Sverige glömmer man lätt bort när man bor tryggt uppe i Stockholm. Första natten i Skåne var långt ifrån angenäm, vinden slet i tältduken och kylan gick inte att komma undan - inte ens med duntäcke. Och för att göra natten fulländad så fick vi erfara hur hård marken kan vara: vår madrass läckte. Den madrass som tagit oss knappt 45min att blåsa upp var på 2 timmar helt tom.

Det var början på vår Falsterbovecka, den slutade dock härligare med sol, hästar och nätter i riktiga sängar i ett riktigt hus.

Mamma i en linåker

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback