Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Rosa bandet

Postat den 2010-02-25 · 2 kommentarer
Blev inspirerad av flera bilder jag hittade på nätet och valde att göra min egen version av de bilderna, resultatet ser ni nedan. Väldigt simpel ljussättning med bara ett fönster rakt frammifrån. Vad tycker ni? Själv är jag väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack så väldigt!

Dessa bilder var najs :D

2010-02-28 @ 13:20:42
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Härliga bilder

2010-03-16 @ 14:40:17
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback