Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Pantomim II

Postat den 2010-02-02 · 1 kommentarer
Slänger upp lite fler bilder här på bloggen. Blev faktiskt rätt så nöjd med både sminkning och bilderna, och är riktigt taggad på att gör lite andra roliga teatraliska plåtningar. Gäller bara att komma på nå bra!

Sminkade av och plåtade några vanliga självporträtt.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fortfarande övre till vänster som är favoriten! Så... lagom galen :)

Slog mig nu att du fått till ögonen väldigt bra. Vackert när man verkligen kan se både blänk och färgförändringar. Ögon är ju ofta a och o i porträtt och dina är finemang!

2010-02-06 @ 21:57:07
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback