Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Jag + Gardin + Motljus

Postat den 2010-02-04 · 0 kommentarer
Slängde upp kameran på stativet och tog fram fjärrutlösaren + reflexskärmen och plåtade en liten stund innan jag drog till stallet. Och det här blev resultatet, två väldigt överexponerade bilder som jag personligen blev rätt nöjd med!
ellinor bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback