Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Samuel i Humlegården

Postat den 2010-08-25 · 1 kommentarer
Samuel och jag vi kan konsten att bara strosa runt i stan och göra ingenting samtidigt som vi har hur trevligt som helst. Och eftersom jag älskar att fotografera och Samuel älskar att posa brukar det alltid bli en del bilder när vi träffas, som de här från Humlegården.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad fina bilder du tar! :D

2010-08-29 @ 01:04:16
URL: http://emeliesandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback