Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

24 Augusti 2010

Postat den 2010-08-24 · 0 kommentarer
Nu ser bloggen lite annorlunda ut; jag var väl aldrig riktigt nöjd med hur den såg ut förut och det här känns mycket mer Jag! För att fira lite lägger jag upp en bild som jag nästan hade glömt bort att jag hade: en galoppbild från Täby Galopp den 6/12-09. Det ligger mycket lidande bakom den här bilden och jag kan än idag minnas hur man var tvungen att bryta loss de stelfrusna fingrarna från kameran. Jag skojar inte när jag säger att jag hade problem att skriva i flera dagar efter det. Det var även den dagen jag lyckades elda upp min kameraväska. Okej, jag brände ett litet hål i den. Same, same.

Just nu sitter jag här med en förkylning som inte vill ge sig. För 4 dagar sedan trodde jag att jag var på bättringsvägen. Tji fick jag. Nu har den helt enkelt bara övergått från smärta i halsen samt feber till värre smärta i halsen och helveteshosta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback