Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Nytrimmad hund

Postat den 2010-04-19 · 0 kommentarer

Här ser ni en nytrimmad liten skrutthund som inte längre ser ut att vara besläktad med en afghanhund! Nu slipper man skämmas när man går på promenader med henne.. Söt och olydig är hon också, samt även väldigt jobbig när hon får för sig att hon, kl 2, på natten är väldigt kissnödig och absolut måste gå ut.

Just nu har jag lite "ledig tid", skulle farit iväg till London i lördags men den planen gick ju i stöpet, men eftersom jag tagit ledigt från jobbet beslutade jag mig för att utnyttja den tiden till att göra en massa andra jobb som har fått vara lidandes. Jag hade bl.a. en hel drös med mail som jag har börjat gå igenom, samt hemsidor att göra. Och jag är långt ifrån klar. Förhoppningsvis behöver jag inte jobba förns på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback