Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Närbilder

Postat den 2010-04-20 · 0 kommentarer
Har använt mina Close Up filter igen när jag var ute en sväng i trädgården i det härliga solskenet. Shorts- och skinnjackeväder, hur härligt är inte det! Men just nu känner jag att jag har lite av en fototorka, jag kommer inte med så mycket intressant foton, men på söndag har jag en liten plåtning så då lär det komma lite intressanta bilder!

En närbild på min hunds öga, vad tycker ni? Är det för otydligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback