Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Malin

Postat den 2010-04-27 · 0 kommentarer
Har suttit och försökt välja ut de bästa bilderna ur ca 1400, det är inte det lättaste ska jag säga. Gårdagens väder var inte alls vad vi hopppats på, solen gick i moln lagom tills vi kom ut och det blev snabbt väldigt kallt och tråkigt ljus. Kläderna är sydda utav min kompis Emelie och hon ville ha bilder på dessa att visa upp så mina gamla klasskamrat Malin var shysst och ställde upp som modell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback