Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Promenad

Postat den 2011-09-13 · 0 kommentarer
Dammade av kameran idag och följde med ut på promenad i skogen. Jo tack, både frisk luft och lite plåtande kändes rätt fint faktiskt! Och förutom att fira min morfar som fyller 74 (hurra hurra!) har jag dessutom varit iväg till gymmet med Grim. Ja - tro det eller ej - jag har börjat lyfta skrot. Och jag blir rejält pushad av grabbarna grus, som verkar stå ut med mig rätt bra på gymmet, så jag har nog haft konstant träningsvärk sen jag började. Hur ska detta sluta?

signe tillisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback