Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Camilla

Postat den 2011-09-12 · 1 kommentarer
Jag har knappt rört min kamera de senaste veckorna, och det har faktiskt känts rätt Ok ändå. Har inte haft några direkta plåtningar eller gjort så mycket intressant så då har kameran fått sig en liten semester. Men nu när det börjar bli höst på riktigt blir jag riktigt sugen på att ha lite höstiga plåtningar i stil med denna på Camilla från förra året. Den här bilden, och de andra från samma plåtning, ligger mig fortfarande varmt om hjärtat. Och visst går det inte att förneka att jag har en jävla snygg kompis?

Camilla Jansson höst

Kommentarer
Postat av: Louise

wow vilka ögon, underbar

2011-09-17 @ 17:52:38
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback