Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Solnedgång 2008

Postat den 2011-11-16 · 0 kommentarer
Jo tack det var ett tag sen den här bilden togs, men jag har alltid tyckt om den. Och just nu tycker jag om den extra mycket för det får mig att tänka på att jag faktiskt om två och en halv månad sticker och backpackar och kommer att få se en massa fina solnedgångar! Och mängden bilder jag kommer ta!

solnedgång sunset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback