Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Samuel

Postat den 2011-05-03 · 0 kommentarer
För drygt en vecka sedan var jag iväg och plåtade Samuel klockan 5 på morgonen vid området kring Kofsan, för att få lite bra bilder till fototställningen som min lilla klass ska ha. Tanken var att få det där härliga morgonljuset, men tyvärr hade vi solen i ryggen med en klippa som skymde så det blev inte så fantastiskt ljus som jag hoppades.

De här tre bilderna togs på väg hem när vi stannade till en hage full av vitsippor. Så sent som klockan 7 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback