Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Nostalgi & utveckling

Postat den 2011-05-21 · 1 kommentarer
Satt och letade igenom arkiven, i sökandet efter lite bra portfoliobilder till min hemsida som jag hade tänkt bygga om, och hittade dessa tre bilder. Jag har varit på ytterst få konserter (vilket lätt kan förklaras med att de flesta av mina favoritband antingen är döda eller splittrade eller både och), men att få chansen att plåta en var riktigt, riktigt kul. Jag är inte ett stort fan av Håkan Hellström - inte för att jag har något emot honom eller - men det var riktigt bra drag. Därför är den första bilden här fortfarande en favorit hos mig.

De två andra bilderna är på mina fina före detta klasskamrater; Hanna till vänster (henne borde du känna igen från alla Londonbilder) och Malin till höger. De här bilderna har fått sig en rätt annorlunda redigering jämte mot hur de såg ut från början. Men det är väl det som är roligt med foto och redigering: att se hur man utvecklas.


Kommentarer
Postat av: Johanna - foto & musik

Riktigt fina bilder, älskar konsertbilden! :D

2011-05-22 @ 15:45:51
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback