Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

London

Postat den 2011-05-24 · 2 kommentarer
Ett litet hoppkok av bilder från Londonresan!
London
London hade slagit ut rätt ordentligt lagom till att jag kom fram.

London
På Colombia Road Flower Market.

London
Telefonkiosk på Colombia Road.


Pannkaksfrukost och solnedgång i London Fields.


Efter att ha hängt i London Fields, med Hannas kompisar Orrin, Emma, Pete, Bridgette och hunden Emma, gick vi och satte oss på en pub. Jag prövade på jordgubbsöl, vilket smakade som vanlig söt cider. Nej, tacka vet jag riktig torr brittisk cider!

Nina visade sig vara en riktig liten alkoholist, hon välte ideligen våra ölburkar så att hon kunde slicka i sig innehållet.

Boy band! En äkta pojkbandsbild.

Emma

London British Museum
På en av Hannas lediga dagar från jobbet stack vi till British Museum och kikade på gamla mumier, antika skulpturer och en hel del nakna karlar (jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över att dom var i sten).

London British Museum
London British Museum

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså åh vad jag längtar när jag ser dessa bilder!!!

2011-05-24 @ 23:08:19
Postat av: Farmor

Det var mycket fina bilder, förstår att Du längtar dit!!

2011-05-25 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback