Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Röda läppar

Postat den 2011-03-26 · 1 kommentarer
Mycket självporträtt blir det, men jag har inga direkt andra bilder att lägga upp än. Jag hade egentligen tänkt ta lite bilder på min nya tatuering igår, så jag riggade kameran på stativet och fipplade, men tusan vad svårt det var att få med armen på bild. Så efter ett tag gav jag faktiskt upp och tog några porträtt istället.

ellinor bergman

Kommentarer
Postat av: Emma

Så underbara självporträtt! :)

2011-03-26 @ 19:21:16
URL: http://selfportraitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback