Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Untitled

Postat den 2011-06-15 · 1 kommentarer
Jonas Hagy Tomas Forselius
Jonas Hagy

Igår var det foto för hela slanten och jag klagar absolut inte; jag trivs fint när jag får plåta mycket. Först hjälpte jag en kille ta bilder till hans skivomslag och på eftermiddagen var jag iväg med grabbarna grus igen och tvingade ner dem i vattnet - med smink! Tänk att man har två så villiga modeller va?

Nu sticker jag iväg till London - igen - och blir borta en knapp vecka!

Kommentarer
Postat av: IDA

Coola bilder!! :)

2011-06-15 @ 11:31:05
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback