Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Skansen år 2011

Postat den 2011-06-14 · 1 kommentarer
Morfar och jag har som tradition att gå på Skansen varje år och kika på djur, äta bullar och köpa karameller. Det är något som man aldrig tröttnar på!

rolf jansson
älg skansen
ellinor bergman

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh alltså dina glasögon.

2011-06-14 @ 15:51:07
URL: http://laurelnquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback