Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Nya hemsidan uppe

Postat den 2011-06-08 · 0 kommentarer
Efter mycket blod, svett och tårar (okej, mest tårar.. och ett litet paper cut i ena fingret) ligger nu äntligen nya hemsidan uppe. Det tog mig månader att komma på hur jag faktiskt ville ha det, sedan tog det bara drygt en dag att faktiskt bygga den också. Nöjd är jag hur som haver! Besök www.ellinorbergman.se vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback