Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Uppsala

Postat den 2011-01-30 · 1 kommentarer
Den här fina helgen har spenderats med Camilla och den (det vill säga helgen) har bestått av frosseri på hög nivå, sovmorgon, ansiktsbehandling, gott vin och utgång. Det är inte helt illa när ens kompis är diplomerad hudterapeut och kan ge en ansiktsbehandling. Jag har nu fått stränga förmaningar om att inte klämma finnar! Och jag måste absolut börja smörja in mig i ansiktet. Och tvål är big no no! Efter ansiktsbehandlingen så blev jag supersnyggt sminkad (inte nog med att hon är hudterapeut och är även en jävel på att sminka) och så välsminkad som jag var den kvällen har jag nog aldrig varit tidigare. Märk också mina vackra och välformade ögonbryn som Camilla noppade och färgad, inte illa pinkat va?


Kommentarer
Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Det lät inte alls dumt :)

sv. Tack :)

Ja! Jag har bara läst halva första boken, men ska läsa om dom snart :)

2011-01-31 @ 16:53:15
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback