Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Tamron SP AF 28-75/2.8 XR Di LD Aspherical Macro

Postat den 2011-01-09 · 1 kommentarer
Så heter mitt nya objektiv som har slunkit ner i min kameraväska. Först var jag ute efter ett Tamron 17-50/2.8, men i och med att den inte funkar till fullformat (och jag vill ju snart uppgradera mig) så fick jag tänka om. Jag sålde mitt Nikkor Af-s 18-135/3.5-5.6 och köpte istället det här, så nu finns det enbart ljusstarka gluggar hemma hos mig. Det känns rätt fint, fint som snus faktiskt. Har inte hunnit testa den så mycket ännu, fick hem den i fredags och har efter det jobbat fram till nu. Men i morgon ska det bli intressant att se vad den går för! De här bilderna nedan är för övrigt plåtade med objektivet; jag tog några klick medan Matte busade upp Tilly.


Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Åh, vad kul! :D

2011-01-10 @ 11:50:29
URL: http://superskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback